online organizen

Je overweegt om je klanten op afstand te gaan begeleiden. Of je doet dit al, maar hebt het idee dat je bezig bent het wiel uit te vinden. Voor allerlei praktische problemen moet je ad hoc een oplossing verzinnen. Hoe gaat een organizer te werk die hier al langer ervaring mee heeft? Dat leer je tijdens dit webinar.

Tijdens deze bijeenkomst vertelt Hilde Verdijk waarom begeleiden op afstand zo’n interessante optie is voor professional organizers. En hoe je dit het beste kunt aanpakken. Hilde maakt onderscheid tussen online en virtueel organizen en legt uit wanneer welke variant geschikt is. Ze bespreekt een aantal casussen uit haar eigen praktijk en geeft voorbeelden van tools en technieken. Na afloop van dit webinar weet je hoe je online organizen kunt aanpakken. En wie weet smaakt het naar meer!

Wie is de workshopleider?
Hilde Verdijk is een ervaren professional organizer die haar opleiding vooral in het buitenland heeft genoten, bij het Institute for Challeging Disorganization. Ze werkt met name bij mensen die chronisch gedesorganiseerd zijn of hoarding gedrag vertonen en is een van de trekkers van Landelijke Werkgroep Hoarding die de eerste Nederlandse Hoarding Week initieerde. Al voor de COVID-19 crisis legde Hilde zich toe op organizen op afstand en tijdens de pandemie kon ze dan ook probeemloos doorwerken. Ze volgde de opleiding tot Certified Virtual Professional Organizer en mag zich CVPO™ noemen. Je vindt meer over Hilde op Yourganize.nl.

Organisatie en kosten
Deze ondernemersochtend vindt plaats op woensdagochtend 9 november van 10:00 tot circa 11:30 uur via Zoom. De kosten: € 25,00 vrijgesteld van btw. Je betaalt van tevoren per IDEAL en ontvangt direct je bewijs van betaling. Ongeveer een week van tevoren ontvang je een link om je bij webinartool Zoom te registreren en verdere informatie.

Datum en tijd:
09/11/2022: 10:00 - 11:30


Kosten:
€ 25,- (vrijgesteld van btw)


Literatuur:
geen