Bijeenkomst zakelijke professional organizers

Je bent als professional organizer actief op de zakelijke markt en hebt er behoefte aan om ervaringen te delen en gezamenlijke uitdagingen te bespreken? Kom dan naar deze bijeenkomst voor zakelijke organizers. Op 16 november gaan we in Utrecht met elkaar in gesprek over wat we doen, hoe we werken, met wie we samenwerken en wat we daarbij tegenkomen. Dankzij het interactieve programma is er veel gelegenheid om van gedachten te wisselen.

verbindingAls professional organizer in de zakelijke markt werk je hoogstwaarschijnlijk alleen. Soms zijn je opdrachten rechttoe rechtaan, maar waarschijnlijk zit je ook wel eens te puzzelen op je aanpak. Je hebt succes, maar maakt ook fouten. Je leert, maar loopt ook wel eens tegen muren aan. Hoe doen anderen dat, vraag je je soms af. Daar krijg je tijdens deze dag zeker antwoord op.

Programma

  • Welkom en kennismaking
  • Wat doe jij? Met deze actieve oefening inventariseren we het aanwezige producten- en dienstenaanbod en wisselen uit over onze aanpak.
  • Met wie krijg je te maken bij je klant (HR, RvB, bedrijfsarts etc.) en wat zijn je ervaringen? In twee- of drietallen rouleren we langs flip-overs en inventariseren we do’s en dont’s.
  • Lunch
  • Energizer Spannend om tijdens een training een energizer te doen? Cathy Hoekstra draait haar hand er niet voor om. Meedoen en ervaren.
  • Grote trajecten: hoe pak je dat aan? Petra Bosch heeft meer dan 15 jaar ervaring met grotere opdrachten. Ze vertelt hoe ze die heeft gekregen en hoe ze te werk gaat.
  • Wat zou jij doen? In deze rubriek in de Volkskrant geven lezers andere lezers advies bij een dilemma. Wij vertaalden deze werkvorm naar organizing-dilemma’s, en bespreken ze in groepjes.
  • Durf te vragen of wat ter tafel komt
  • Evaluatie en afsluiting

De begeleiding van de werkvormen is in handen van Karen Visser en Martine Vecht, maar verder is het een bijeenkomst voor en door organizers. Kennisdelen staat centraal. De bevindingen van deze dag worden na afloop uitgewerkt en rondgestuurd.

Organisatie en kosten
Deze ondernemersactiviteit vindt plaats in het Park Plaza Hotel in Utrecht, vlak naast het Centraal Station, en goed bereikbaar met de auto. Datum: vrijdag 16 november van 10:00 tot 16:00 uur. De kosten: € 75,00 incl. 21% btw inclusief lunch voor de hele dag. Je betaalt van tevoren per IDEAL en ontvangt direct je bewijs van betaling. Er is plaats voor maximaal 20 personen.

INSCHRIJVEN ONDERNEMERSACTIVITEIT

NB: Moet je afzeggen? Houd dan rekening met de annuleringsvoorwaarden. Tot twee weken voor aanvang kun je kosteloos annuleren. Daarna ben je het volledige bedrag verschuldigd. Je kunt wel vervanging sturen.

 

 

Datum en tijd:
16/11/2018: 10:00 - 16:00

Locatie:
Park Plaza Utrecht

Kaart wordt geladen...


Kosten:
75,00 incl. btw


Literatuur:
geen

2018-09-03T15:50:22+00:0016 nov 2018|Ondernemersactiviteit|