Je eigen bedrijf opzetten als PO

Je gaat voor jezelf beginnen als professional organizer? Dan oriënteer je je natuurlijk in de eerste plaats op een inhoudelijke opleiding. Maar een onderneming starten is ook niet niks, daar komt nog best veel bij kijken. Waar moet je rekening mee houden en wat moet je allemaal regelen? Het komt uitgebreid aan de orde tijdens dit webinar.

Je kunt natuurlijk alles op je eigen houtje uitzoeken en je hoofd breken over vragen als ‘Moet ik btw gaan heffen ja of nee?’ en ‘Welke kosten mag ik aftrekken?’ en ‘Hoe zet ik in vredesnaam een boekhouding op?’ Waarschijnlijk niet echt onderwerpen waar je blij van wordt.

Gelukkig heeft Marianne Winter, organizer bij MARY regelt het wel® en oprichtster van www.ikwordpo.nl, dit hele proces voor je op een rijtje gezet, zodat je geen tijd hoeft te verdoen met uitzoeken hoe het allemaal zit. ‘Als professional organizer is het enorm belangrijk dat je ook achter de schermen jouw zaken op orde hebt. Als geen ander worden wij hierop beoordeeld,’ zegt ze. ‘Maar veel mensen vinden het helemaal niet leuk om de administratie te doen. Waarom zou je dan het wiel zelf uitvinden?’

Wat gaan we doen?
Vandaag geeft Marianne je veel informatie over het opstarten van je administratie. Je leert:

  • waarop je moet letten bij je inschrijving bij de KvK (of als je je bedrijfsactiviteiten wilt aanpassen)
  • welke fiscale voordelen en verplichtingen je hebt als (startende) ondernemer
  • wat realistische tarieven zijn, en wat je daar allemaal in verrekent
  • hoe je kunt zorgen voor financiële rust, nu en later
  • en hoe je jouw werkweek als zzp’er zo optimaal mogelijk benut

En natuurlijk is er veel tijd voor het beantwoorden van vragen. Heb je na afloop behoefte aan meer? Marianne heeft een mooi aanbod bij de PO Academy en een leuk voordeeltje voor jou.

Vanwaar die Ondernemersactiviteiten voor Organizers?
Ondernemen vergt veel doorzettingsvermogen. Vandaar deze laagdrempelige, zeer betaalbare maandelijkse leer- en werkbijeenkomsten voor iedereen die bezig is zijn of haar bedrijf in (organizing)dienstverlening uit te bouwen. Je treft er gelijkgestemde vakgenoten, een plek om vragen te stellen, ervaringen te delen en inspiratie op te doen. Meestal live, maar dit keer virtueel!

Organisatie en kosten
Deze ondernemersochtend vindt online plaats op dinsdagochtend 21 april van 10:00 tot circa 11:30 uur. De kosten: € 14,95 incl. 21% btw. Je betaalt van tevoren per IDEAL en ontvangt direct je bewijs van betaling. Kort van tevoren ontvang je een link naar het Zoom-webinar en verdere informatie.

 NB: Moet je afzeggen? Houd dan rekening met de annuleringsvoorwaarden. Tot twee weken voor aanvang kun je kosteloos annuleren. Daarna ben je het volledige bedrag verschuldigd. Je kunt wel vervanging sturen.

 

Datum en tijd:
21/04/2020: 10:00 - 11:30


Kosten:
€ 14,95 incl. 21% btw


Literatuur:
geen