Hanneke Andringa

Ben jij bezig met je online-marketing- en verkoopstrategie en wil je weten wat voor rol LinkedIn daarin kan spelen? Wil je zichtbaarder zijn  en zoek je tips? Of ben je gewoon nieuwsgierig naar wat je nog meer kunt doen met LinkedIn behalve een profiel aanmaken en af en toe scrollen op de tijdlijn? Tijdens deze workshop krijg je antwoord op al je vragen.

Platform van betekenis
Als jij met klanten in contact wil komen op basis van je kennis en visie, in een professionele en betrouwbare omgeving, dan is LinkedIn een platform dat je zeker moet overwegen. Met dik zes miljoen leden en ruim vier miljoen maandelijkse bezoekers in Nederland alleen al is het een bron van know-how en waardevolle contacten. Niet verwonderlijk dat het aantal bezoekers blijft groeien terwijl steeds meer mensen Facebook verlaten.

Wat gaan we doen?
Tijdens deze workshop ga je niet alleen sleutelen aan je LinkedIn profiel, maar ook aan je contentmarketing en hoe jij in beeld blijft bij mogelijke klanten en doorverwijzers. Je wordt aan het denken gezet over wat je wilt uitstralen online en hoe je  een goede indruk geeft van jouw expertise. Je gaat naar huis met een geactualiseerd LinkedIn profiel en een handige checklist om jouw contentstrategie verder vorm te geven, zodat je tijd op LinkedIn echt gaat bijdragen aan het krijgen van klanten. .

De workshop is geschikt voor jou als je:

  • nu passief aanwezig bent op LinkedIn en zichtbaarder wilt worden
  • een profiel wilt dat een goede eerste indruk geeft
  • en ook als je al redelijk actief bent maar er nog geen waardevolle contacten uithaalt
  • en je wilt weten wat er allemaal nodig is voor een goede LinkedInstrategie

De ochtend is een mix van theorie en praktisch bezig zijn, luisteren en meteen doen. Je krijgt ‘les’ van Hanneke Andringa, ondernemerscoach en LinkedIn strateeg bij Zorgeloos Ondernemen. Zij helpt bevlogen professionals om ook als ondernemer te excelleren en specialiseerde zich in LinkedIn.

Vanwaar die Ondernemersactiviteiten voor Organizers?
Ondernemen vergt veel doorzettingsvermogen. Vandaar deze laagdrempelige, zeer betaalbare maandelijkse leer- en werkochtenden voor iedereen die bezig is zijn of haar bedrijf in (organizing)dienstverlening uit te bouwen. Je treft er gelijkgestemde vakgenoten, een plek om vragen te stellen, ervaringen te delen en inspiratie op te doen.

Organisatie en kosten
Deze ondernemersochtend vindt plaats in Utrecht, op dinsdagochtend 18 februari van 10:00 tot 12:30 uur. De kosten: € 29,95 incl. 21% btw, zaalhuur met WiFi, koffie/thee en iets lekkers. Je betaalt van tevoren per IDEAL en ontvangt direct je btw-factuur. Ruim een week van tevoren krijg je per mail nog een reminder.

NB: Moet je afzeggen? Houd dan rekening met de annuleringsvoorwaarden. Tot twee weken voor aanvang kun je kosteloos annuleren. Daarna ben je het volledige bedrag verschuldigd. Je kunt wel vervanging sturen.

 

Datum en tijd:
18/02/2020: 10:00 - 12:30

Locatie:
Restaurant Se7en
Mariaplaats 7
3511 LH Utrecht


Kosten:
€ 29,95 incl. 21% btw


Literatuur:
geen