Je bent het afgelopen jaar gestart als professional organizer of je wilt binnenkort gaan starten. Hoe kom je dan aan klanten als iedereen vanuit huis werkt en netwerkmogelijkheden beperkt zijn?
Dat kan uitstekend, ook in een samenleving waarin we afstand moeten houden. Maar het vraagt wel ondernemerschap en creativiteit. Dat je er (virtueel) op uit moet, staat ook als een paal boven water. Hoe dan? Daar vertellen we je tijdens deze workshop alles over.
Er zijn ontzettend veel manieren om in contact te komen met potentiële klanten, maar ze vallen allemaal onder de noemer ‘acquisitie’. Veel kleine zelfstandigen zweten peentjes bij het woord alleen al, en daarom krijg je van de School voor Organizing een steuntje in de rug bij deze lastige leuke kant van het ondernemerschap. Zodat je goede plannen en leuke ideeën ook echt gaat uitvoeren.
Wat gaan we doen?
Vandaag krijg je heel veel ideeën om beter in beeld te komen en te blijven bij potentiële en bestaande klanten. Je hoort van ervaren ondernemers hoe zij aan hun opdrachten komen en leert meer in detail hun aanpak kennen. Natuurlijk zijn we ook benieuwd naar jouw ervaringen!
Tijdens de workshop leer je:
- Wat je in elk geval op orde moet hebben voor je start met werven
- Waarom het nuttig is om voor een niche te kiezen (en wat de jouwe zou kunnen zijn)
- 75 manieren om klanten te werven (écht!) – en een plan om hiermee aan de slag te gaan
- Hoe je je laat zien op social media – terwijl je toch dicht bij jezelf en je doelgroep blijft
- … én wat je zeker niet moet doen
Wie zijn de workshopleiders?
Martine Vecht, oprichter van de School voor Organizing, was echt niet van de ene op de andere dag succesvol. Gaandeweg vond ze haar eigen ‘tone of voice’ en nu zou ze zelf soms wel eens organizer willen. Met klanten werven heeft ze inmiddels 17 jaar ervaring.
Lammy Wolfslag van Mijn opruimcoach wordt steeds vaker gebeld door startende organizers die een kopje koffie met haar willen drinken. Niet gek, want Lammy kom je vaak tegen in de media en ze heeft werk in overvloed. Ook tijdens de coronacrisis heeft Lammy nieuwe klanten gekregen. Deze ochtend mag je haar het hemd van het lijf vragen.
Organisatie en kosten
Deze ondernemersochtend vindt plaats op woensdag 16 juni van 10:00 tot circa 12:00 uur via Zoom. De kosten: € 25,00 vrijgesteld van btw. Je betaalt van tevoren per IDEAL en ontvangt direct je bewijs van betaling. Ongeveer een week van tevoren ontvang je een link om je bij webinartool Zoom te registreren en verdere informatie.
Datum en tijd:
16/06/2021: 10:00 - 12:00
Kosten:
€ 25,00 (vrijgesteld van btw)
Literatuur:
geen