online organizen

Je overweegt om je klanten op afstand te gaan begeleiden. Of je doet dit al, maar hebt het idee dat je bezig bent het wiel uit te vinden. Voor allerlei praktische problemen moet je ad hoc een oplossing verzinnen. Hoe gaat een organizer te werk die hier al langer ervaring mee heeft? Dat leer je tijdens deze online workshop.

Tijdens deze online workshop vertelt Hilde Verdijk hoe je begeleiden op afstand het beste kunt aanpakken. Waarom zij onderscheid maakt tussen online en virtueel organizen en wanneer welke variant geschikt is. Ze bespreekt een aantal casussen uit haar eigen praktijk en geeft voorbeelden van tools en technieken. Na afloop van dit webinar weet je hoe je online organizen kunt aanpakken. En wie weet smaakt het naar meer!

Vanwaar die Ondernemersactiviteiten voor Organizers?
Ondernemen vergt veel doorzettingsvermogen. Vandaar deze laagdrempelige, zeer betaalbare maandelijkse leer- en werkbijeenkomsten voor iedereen die bezig is zijn of haar bedrijf in (organizing)dienstverlening uit te bouwen. Je treft er gelijkgestemde vakgenoten, een plek om vragen te stellen, ervaringen te delen en inspiratie op te doen. Meestal live, maar dit keer virtueel!

Organisatie en kosten
Deze workshop vindt online plaats op dinsdag 26 mei van 10:00 tot circa 11:30 uur. De kosten: € 29,95 incl. 21% btw. Je betaalt van tevoren per IDEAL en ontvangt direct je bewijs van betaling. Ongeveer een week van tevoren ontvang je een link om je bij webinartool Zoom te registreren en verdere informatie. Zo kun je bijvoorbeeld van tevoren jouw vragen stellen of een casus indienen.

Let op: dit is voorlopig de laatste keer dat we dit webinar organiseren. Ben je verhinderd, maar wil je wel graag deelnemen? Meld je toch aan, je ontvangt het volledige webinar inclusief chat na afloop.

 

Datum en tijd:
26/05/2020: 10:00 - 11:30


Kosten:
€ 29,95 incl. 21% btw


Literatuur:
geen