Vraag jij je wel eens af hoe je als professional organizer je aanwezigheid op social media het beste kan organiseren? In dit webinar vertellen Yvette Vermeulen en Karen Visser je alles over de inzichten die ze hebben opgedaan in de jaren die zij als ondernemer aan de slag zijn. Ze delen hun tips & tricks en geven je suggesties op welke manier jij je aanwezigheid op social media zo efficiënt en effectief mogelijk kunt inrichten.

Waarschijnlijk ben je al actief op social media en probeer al daar aan je zichtbaarheid te werken. Maar het gaat hap snap en je hebt er eigenlijk nog geen systeem in gekregen. Bovendien vraag je je af: waar ga ik over posten, hoe kom ik aan content?

Wees gerust: hier krijgen alle ondernemers mee te maken. Je moet er even voor gaan zitten en het ligt de één ook beter dan de ander. In dit webinar hebben we veel informatie verzameld die nuttig voor je is. Je krijgt antwoord op deze vragen:

  • Welke vooroordelen, aannames en angsten hebben veel ondernemers over het inzetten van social media?
  • Hoe vind je inspiratie voor een post en hoe zorg je dat dit zo min mogelijk moeite kost/herbruikbaar is?
  • Hoe krijg je ritme in je posts en wissel je af tussen de diverse typen berichten?
  • Hashtags, gebruik je die wel of niet? Hoe doe je dat slim, wat zijn de do’s en dont’s?

Yvette is vooral ervaren in het gebruik van Instagram en Facebook; Karen in het gebruik van LinkedIn en Facebook. Gecombineerd weten ze een heleboel dingen waaraan jij iets kunt hebben.

Opgelet: de bijeenkomst wordt geen technische knoppentraining, waar je leert op welke tijd je volgers online zijn of hoe je advertenties op een doelgroep kunt toesnijden. Het gaat vooral om de content die je kunt maken. Aan het einde van de bijeenkomst is ruimschoots gelegenheid voor het stellen van vragen – en tussendoor mag natuurlijk ook!

Over de workshopleiders

Sinds 2009 werkt Karen Visser als trainer slimmer werken en senior professional organizer via haar bedrijf New Broom voor een breed scala aan klanten uit bedrijfsleven en overheid. Bij de School voor Organizing geeft ze trainingen en webinars, bijvoorbeeld over netwerken. Karen beheert de LinkedIn-pagina van de Nederlandse Beroepsvereniging voor Professional Organizers (NBPO) en publiceerde onder meer Vandaag begin ik echt en Infodetox.

Yvette Vermeulen van Simple Organizing helpt vrouwelijke ondernemers productiever en slimmer werken, en doet dit vooral online. Ze verzorgt alle webinars van de School voor Organizing over Instagram, waar ze zeer zichtbaar is via haar account @simpleorganizing.nl. Ze is auteur van Druk zijn is een keuze en vanaf maart 2022 voorzitter van de NBPO.

Organisatie en kosten

Deze workshop vindt online plaats op dinsdag 5 april 2022 van 10:00 tot circa 11:30 uur. De kosten: € 25,- (vrijgesteld van btw). Je betaalt van tevoren per IDEAL en ontvangt direct je bewijs van betaling. Ongeveer een week van tevoren ontvang je een link om je bij webinartool Zoom te registreren en verdere informatie.

INSCHRIJVEN ONDERNEMERSACTIVITEIT

Datum en tijd:
05/04/2022: 10:00 - 11:30


Kosten:
€ 25,00 (vrijgesteld van btw)


Literatuur:
geen