Ondernemen als organizer 2017-11-19T09:38:49+00:00

Ondernemen als organizer

Het kan een hele worsteling zijn om je bedrijf in organizing dienstverlening van de grond te krijgen. Er zijn zoveel vragen die je alléén moet zien te beantwoorden. Zou het niet prettig zijn als er een netwerk was met gelijkgestemde vakgenoten, een plek om vragen te stellen, inspiratie op te doen en kennis te delen specifiek gericht op het ondernemen als organizer?

Als het antwoord hierop ‘ja’ is, kom dan naar de Ondernemerbijeenkomsten voor organizers. Een maandelijks terugkerend moment waarop je collega’s kunt ontmoeten, kennis kunt opdoen over een specifiek thema, samen of alleen aan je doelen kunt werken en ervaringen kunt delen.

Voor wie?
Iedereen die het prettig vindt om op gezette tijden aan zijn/haar bedrijfsdoelen te werken, wil netwerken met collega’s of steun/ideeën/inspiratie zoekt bij het uitbouwen van zijn of haar bedrijf is welkom tijdens deze bijeenkomsten. De enige voorwaarde is dat je bereid bent om je kennis te delen en een actieve bijdrage te leveren.

Ondernemen als organizer

Ondernemersbijeenkomsten vinden plaats op wisselende locaties in het land. De ene keer betreft het een professionele workshop, de andere keer organiseert een collega-ondernemer een bijeenkomst over een inspirerend onderwerp of ga je samen aan de slag.
Heb je ergens veel verstand van, weet je een betaalbare locatie of wil je zelf iets onder de aandacht brengen? Mail je suggestie naar info@schoolvoororganizing.nl – misschien organiseer jij de volgende ondernemersbijeenkomst!

Organisatie en kosten
Ondernemersbijeenkomsten kosten tussen de € 25,- en € 35,- inclusief 21% btw, zaalhuur met WiFi, koffie/thee en iets lekkers. Je betaalt van tevoren via IDEAL. Kort voor aanvang ontvang je meer informatie en (dikwijls) een voorbereidingsopdracht. Er is plaats voor circa 16-20 personen. Hieronder vind je de eerstkomende bijeenkomsten.

INSCHRIJVEN ONDERNEMERSBIJEENKOMST